Honlap

Csak van

Csak van

Sziasztok

2017. szeptember 13. - Lia13

 Új vagyok a blogon a suliban mindenhol szinte. Ezt a blogot kétszer ból hoztam létre az egyik hogy tanácsokat tudják adni leírjam mondjuk mi is történt velem is mondjam nektek hogy mondjuk mit ne csináljátok úgy ahogy én. A másik cél  pedig nem más mint hogy sokan olvassák  blogom mivel jól esne hogyha tudnám hogy tetszenek az irományaim.  Mivel már versenyeken is indultam az írásaimmal és lenne egy kis party visszajelzés hogy tudok azért írni.  Ha ezt a bejegyzést olvassátok kérlek jelezzétek hogy veletek is van-e valami ilyen visszajelzés féle gondoltok szerintem egyszer majd meg  Írom a blogomban hogy miért szeretnék egy pozitív visszajelzés vagy többet de még nincs it az idelye.�

A bejegyzés trackback címe:

https://liacskugyvan.blog.hu/api/trackback/id/tr5812827256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása