Honlap

Csak van

Csak van

Csak egy tanács

2017. szeptember 14. - Lia13

 Tudom hogy nem hagytam ki több napot mint a többi blogger de most kedvem volt elmondani mi is történt velem ma. Hogyha ismerkedsz  akkor erőltetsd meg magad és menj oda ahhoz aki neked szimpatikus hidd el hogy hamarosan te is neki szimpatikus leszel ezt a saját bőrömön tanultam meg. Egy nehéz nap után a legjobb ha családoddal töltöd a napot rendet teszel a szobába aztán csak ez hogy ez a legjobb barátnőddel mivel mi elköltöztünk ezért  A legjobb barátnőm nem jött velem így FaceTime on vagy Messengeren szoktunk beszélgetni mi megoldható mivel több mesélnivaló tok van mert nem éltétek át ugyanazt és ez így azért nem a legrosszabb.  Köszönöm azt a két nézőt aki megnézte az előző bejegyzésemet nagyon sokat jelent nekem és az első like is köszönöm  máris kaptam egy pozitív visszajelzést ami sokat jelent nekem és tudom hogy ezt már kétszer leírtam de tényleg azt nagyon.  Akinek még nincs barátja az próbálkozz ha pedig tényleg nem él nem megy a beilleszkedés akkor lehet hogy felmerült lehet az a lehetőség hogy magántanuló  legyél. De legelőször  próbálj meg barátkozni ha mondjuk egy év múlva sem találod a helyed az osztályba az egész iskolában akkor ezen el lehet gondolkodni de ne szenvedj ez a lényeg hogy te jól érezd magad. Mára végülis ez lenne a tanácsom. Bár ha jobban belegondolok sokan  fáradtak vagytok egy kimerítő suli is nap után ilyenkor az lenne a legjobb ha pihennéltek  bár először inkább írjátok meg a házit mielőtt a szülők elkezdenek cseszegetni titeket és megbuktak, olvassátok utána tvzetek és  mondjuk aki takarítani akar takarítson kézműveskedjen fessen stb. azután vétek egy jó forró fürdőt. Bajos napotok van akkor egy jó forró zuhanyt. Aztán egyetek egy filmet vagy egy mesét és ideje aludni szóval végülis most tényleg befejezem ezt a bejegyzésemet remélem egy kicsit többel megnézitek de nekem ez a nézőszám is sokat jelent lehet ám hogy csak a szüleink nézték meg jó lenne ha nem csak ők nézni Guten neki is köszönöm. Mindenkinek jó éjszakát kívánok. ha nem csak ők néznektem neki is köszönöm. Mindenkinek jó éjszakát kívánok.  Sziasztok 

A bejegyzés trackback címe:

https://liacskugyvan.blog.hu/api/trackback/id/tr6512829094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása