Honlap

Csak van

Csak van

Csak van

2017. szeptember 22. - Lia13

Már nagyon régen írtam ettem ugyan úgy indult mint gondolom nektek fáradtan gondolkodást de végre úgy érzem hogy megtaláltam beilleszkedtem az iskolába és tudom már hogy ki vagyok jólesik ha másokon is tudok segíteni a tanácsaim és amint tudom nagyon sokan magas tok már blogot manapság de azért remélem eljut hozzá pár gondolat sokan kérdezgettek a múltam én ezt az időt nem szívesen  hozom fel mivel a gyerekkorom illetve a tavalyi nyár erről nem szeretnék beszélni nem voltál szóval mindenki kap egy esélyt az iskolába amivel vagy él vagy van az én számba aki kapott esélyt de többször elszórt én kaptam egy esélyt és féltem vele  A rajzolásban ki tudom magam élni szavakkal is de azt ne könnyebb amikor odaülsz a gépelés írsz mások szeri szerintem nem mivel ha az emberekkel beszélsz átérzed az érzelmeiket és tudsz velük szórakozni bolondozni Facebookon Messengeren keresztül nem akarok most olyan nagyon hosszú bejegyzést írni és úgyhogy  be is fejezem. A tanácsom az lenne erre a hétre és a jövő hétre meg a hétvégére hogy éljetek  azzal az egy lehetőséggel amit kaptok ha elbuktad ezt az egy esélyt is keress olyat aki ad még egy esélyt. Mindenkinek jó hétvégét kívánok! Sziasztok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://liacskugyvan.blog.hu/api/trackback/id/tr612886706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása