Honlap

Csak van

Csak van

Hétvége

2017. szeptember 16. - Lia13

 Sziasztok hétvége van végre!!! A suliban máris dolgozatot írtunk nem értem a tanárokat a gyerekeket szeretik dolgozatokkal kihozni. Na mindegy is most szombat van holnap vasárnap aztán megin suli miért csak két nap pihenő Van?! Ki kell használni a hétvégét én mondjuk anyukámnak segítettem rendet tenni na meg persze sokáig tévéztem pihentem holnap tanulhatok aztán hétfőn kelhetek hatkor úgyhogy imádom a sulit ilyenkor!  Nagyon nincs olyan tanács amit a hétvégével kapcsolatban lehet mondani vagyis hát egy pici van pihend ki magad  aztán kezd frissen a sulit pedig tényleg nagyon tea de az iskolát számod vissza a napokat . Ez már a második hét és már azért kell lenni barátnak ha mégsincs még próbálkozz vagy vigyél egy könyvet mit olvashatsz rajzol szünetekbe vagy ha engedik akkor telefonoz. Ha pedig a tanárokkal sokkal hát a felnőttekkel jobban el vagy akkor beszélgess tanárokkal a portással könyvtáros ügybe a könyvtárba hátha ott is találsz ugyanolyan könyv végülis ennyi a tanácsom mindenkinek jó hétvégét kívánok  szerintem holnap írni fogok a blogra. Sziasztok! 

A bejegyzés trackback címe:

https://liacskugyvan.blog.hu/api/trackback/id/tr2112870050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása