Honlap

Csak van

Csak van

BÁRMIRE KÉPESEK VAGYUNK HA MEGVAN A CÉLUNK!

2018. január 23. - Lia13

Tudom,hogy nem sokan olvassátok a blogomat sőt senkit se érdekel hogy én a világon vagyok de attól én meg szeretek írni sőt!!! a blog az életem. Vannak akik a suliban azt mondják agyam fel hisz nem szeret senki és csak egy hülye vagyok aki az életét a gépe előtt tölti. DE ÉN NEM ADOM FEL!!!! Azt se bánom ha senki az ég világon nem nézi meg és olvassa el a bejegyzéseimet de engem ez nem izgat mert én szeretem amit csinálok és van célom az életben mivel híres író szeretnék lenni vagy informatikus a jegyeim nagyon jók és bárki bármit mond pl.: Stréber vagy,Add fel luzer.

De nekem nem számít mások véleménye lehet hogy a suliba luzer vagyok de én vinni fogom valamire az életben.       Végül is hamarosan úgyis egy másik suliba fogok járni mert 1 hét múlva felvételizek az informatikai szakra úgy hogy csak annyit üzennék a régi osztálytársaimnak hogy mint már említettem vinni fogom valamire az életben nem mint a "menők" .  Ha van célod sikeres boldog leszel és mindenre képes!

 

 

ú

A bejegyzés trackback címe:

https://liacskugyvan.blog.hu/api/trackback/id/tr7913598155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása